type='image/x-icon'/>

Friday, 17 February 2012

Bola Jaring


mulai minggu depan,..setiap petang ade latihan bola jaring.....perlawanan nye pade 28 hb 2.....tahniah kepada DANIESYA.....IWANA...NURINA....ASYIKIN...AQILAH....SYAFIQA....kerana dh terpilih untuk menyertai pasukan bola jaring sktsk....yg laen tu NAJIBAH....NAQIBAH....VIVI....FARAH....ZULAIKA....SOFEA...AMIRA....berusaha untuk joind group ye.hope korang dapay masuk...amin...

Berita gembira

pagi ni...ade perlawanan persahabatan bola sepak antara skola keb tman seri kota dengan skola keb seri yp......skola kite menang 2-3...harap2 mse btol2 petandingan tu dpat johan yew....taniah...!

Thursday, 9 February 2012

Tahun Ni UPSR!!!!

tahun nih fira UPSR.....harap2 dapat la 5A....amin....fira pon doakan korang supaya korang pon dpat 5A....fira nk lawan abg fira..die dpt 4A 1B....tapi fira nk 5A....fira akan focus blaja.....jangan nk ingat main jew...korang pon jagan la asik latihan bola jaring jew...belajar tu kene jugak...jgak blaja 24 jam...langsunf x leh tengok tv...laptop....stresss la gituh...ok harap2 korang pon ade cite2 nk dapat 5A jgak...kite blajar same2...jangan kedekut ilmu...kedekut duit x pe...hahhahah...ok nk blaja nih...SELAMAT DAPAT 5A...!!!!!

Sowwie.....Aiman dah berpunya....;(

Sowwie.. Aiman Dah Berpunya!
Siapa yang tidak kenal dengan Aiman Hakim Ridza yang tiba-tiba namanya melonjak naik kerana mutu lakonannya yang mampu membuatkan hati setiap gadis remaja cair dengan karakter romantik yang di bawa dalam slot drama TV3, Vanilla Coklat.

Pastinya ramai gadis mengidamkan Aiman sebagai kekasih hati setelah melihatkan jejaka ini berjaya menambat hati si isteri sendiri walaupun pada awalnya bermain tarik tali.

Pun begitu, di luar dari drama itu, realitinya Aiman sudah pun mempunyai kekasih hati!

Gambar yang memaparkan kekasih Aiman ternyata membuktikan jejaka hensem itu sudah pun mengunci hatinya buat gadis cantik yang bertuah itu.

Buat gadis-gadis di luar sana, janganlah kecewa memandangkan Aiman dan kekasihnya sudah pun lama menjalinkan hubungan cinta sejak di bangku sekolah lagi.

Apa-apa pun, sama-samalah mendoakan kebahagiaan buat Aiman dalam hubungan kasih antara dia dan kekasih dan menyokong karier seninya hingga berjaya berada di puncak yang tinggi.

Tak salah rasanya kalau menyokong bakat dan kebolehan Aiman walaupun dia sudah berpunyakan?

Sebelum ini, Aiman pernah mencuba nasib dalam bidang nanyian di mana dia berjaya menjadi salah seorang peserta dalam rancangan nyanyian Mentor musim ke-5 dengan menjadi protege kepada artis rock, Rahim Maarof.

Bagaimanapun, nasib tidak menyebelahi Aiman dalam bidang nyanyian apabila dia tersingkir dalam konsert Mentor ke-5 dalam minggu yang keempat.

Ternyata, usaha Aiman membuahkan hasil apabila bakatnya lebih bersinar dalam bidang lakonan. Tahniah Aiman!
....................................................................................................................................................................
apasal die couple ngan orang laen selain zara.....diorang kan sweet...tapi nih sape..?entah la...lantak la....mcam aq plak makwe die...hahahaha... focus UPSR...!!